6.00 – 8.30 - rozmowy indywidualne z dziećmi, zabawy dowolne wg zainteresowań, manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne
- zabawy integrujące grupę
- obserwacja i diagnoza pod względem gotowości szkolnej
- ćwiczenia poranne
8.30 – 9.00 - przygotowanie do śniadania
- czynności gospodarczo – porządkowe (dyżury)
- zabiegi higieniczne
9.00 - 9.30 - śniadanie
9.30 – 11.45 - zajęcia wychowawczo-edukacyjne w formie zbiorowej uwzględniające różne formy aktywności, ćwiczenia gimnastyczne, religia, rytmika
- zabawy ruchowe w sali lub na powietrzu
- spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze
11.45 – 12.30 - przygotowanie do obiadu
- zabiegi higieniczno-kulturalne
- czynności gospodarczo-porządkowe (dyżury)
- obiad
12.30 – 13.30 - relaks, odpoczynek poobiedni
- zajęcia i zabawy z językiem nowożytnym –język angielski
13.00 -14.30 - zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym,
- spacery, obserwacje przyrodnicze
- zabawy dydaktyczne
- zabawy kierowane i niekierowane, tematyczne, konstrukcyjne
- zabawy muzyczno-ruchowe
14.30 – 15.00 - zabiegi higieniczne przygotowujące do podwieczorku
- podwieczorek
15.00 – 17.00 - zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, przy stolikach, zabawy wg pomysłu i zainteresowań dzieci
- praca indywidualna z dzieckiem
- kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami |